HUMOR + a BOR

2010.09.27. 15:07

Humor + a bor - Lovas étterem 2010 November 4.

 
 
Ahogy Rokker Zsolti barátunk mondta:
„… nagy hülyeség volna e két dolgot elválasztani egymástól!”
 
Mi ezt akkor meg se tesszük!
 
Ezen felbuzdulva, november 4-én a Lovas étteremben megtartjuk az első Humor + a bor elnevezésű – szerintem jónak tűnő – estünket.
 
Két kitűnő humorista (mert szerintem a most oly divatos stand up helyett ugyanúgy érthető) Ex Showder Club-bos Somogyi András és Rokker Zsolti, több mint kétórás esti show-ján vehetünk részt és Simon Józsi /don Simon/ az egri hegyközség elnökének kiválóságaink kulturálódhatunk…
 
Két humorista, egy borász, öt bor, szerintem a legjobb válogatott felállás, melyhez, ha kedved úgy hozza, Bajzi papa (éttermünk sokra értékelt séfje) kiváló bor és humor korcsolyáiból válogathatsz.
 
Ez az este mindössze 2.500,- Ft-ba kerül, de remélem én, hogy mégis a duplájába J, mert magaddal hozod kedvesedet is, így vele együtt a jókedvedet!
 
Tehát, ha Te is úgy gondolod, találkozzunk
Szilvásváradon a Lovas étteremben, november 4-én 19:00-kor!
 
 
Szeretettel várunk a Lovas étteremben!
 
 
Helyfoglalás:
Tel: + 36 36 564 057
 
 
Üdvözlettel:
 
 
Gál Gábor
Vendéglősmester
Lovas étterem
+ 36 30 9552 180

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lovasetterem.blog.hu/api/trackback/id/tr722327024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása